2018. február 28., szerda

Szász Imre: Ménesi út - Regény és dokumentum - Jelenlegi ára: 400 Ft


Tíz-tizenöt éve forgatom a gondolatot, hogy megírom regénynek, de bujkáltam egyre a feladat elől, úgy éreztem, nem érek fel hozzá. Hiszen mindent szerettem volna belezsúfolni abba a könyvbe: tényeket, dokumentumokat, emlékeket és érzelmeket, adatszerű történeti hűségét és adatokon túllépő írói hűséget. Most már tovább nem halogathattam a munkát nem azért, mert éreztem, hogy megértem rá, hanem mert szorított a múló idő: mi voltunk az utolsó kollégista nemzedék, ha mi nem mondjuk el azt, ami velünk és bennünk megesett, helyettünk már nem mondhatja el senki.
Eredeti megjelenés éve: 1985
Könyv: Szász Imre: Ménesi út
Kiadó: Magvető
Kiadás helye: Budapest
Kiadás éve: 1987
Oldalszám: 408
ISBN: 9631411389


Jelenlegi ára: 400 Ft
Az aukció vége: 2018-03-20 20:08 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése