2019. július 30., kedd

Clementoni Tudomány és játék: Az én kiskertem - Jelenlegi ára: 6 690 Ft

Játékbolt:
Óvodavilág játék kínálat
Korosztály:
3-6 Éveseknek
Nem:
lányoknak és fiúknak
Játékosok száma:
egyedül játszható
Rendelés telefonon, gyorsan és egyszerűen:
vásárlás után
FONTOS:
kínálatunk és boltunk kínálata, árai és akciói eltérhetnek egymástól.
Clementoni Tudomány és játék: Az én kiskertem ismerkedjünk meg már óvodás korban a botanika alapjaival!
Clementoni Tudomány és játék: Az én kiskertem egy mókás üvegház kertész kis tanoncoknak! Figyeld meg a növényeket és a növekedésüket! Ezzel a tudományos készlettel felfedezheted a kert illatait és színeit!
Állítsd össze a 3 édes kertbarátot a kinézetüket változtatni tudod. Az ültatőkanállal és a kézi gereblyével megfelelően gondozhatod az üvegházat! Igazi kis felfedezőjáték, mely kimondottan az óvodás korosztálynak lett kialakítva, hisz oly sok érdekes és új dolgot tartodat a kíváncsi gyerekeknek!
Clementoni Tudomány és játék: Az én kiskertem tartalma:
kert alapzat
kert üvegházak
lóhere mag
perje mag
bazsalikom magok
sarkantyúka magok
tőzegkorongok
pipetták
100ml-es edény fedéllel
matricák a figurákhoz és eszközökhöz
kerti szerszámok: ültetőkanál, kézi gereblye
használati útmutató
Ajánlott kor: 5 éves kortól

Jelenlegi ára: 6 690 Ft
Az aukció vége: 2099-01-01 00:00 .

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése